HTML

IT-hírek PM-tól

Itt IT-híreket és elemzéseket olvashatsz Pukkmukktól, azaz tőlem. Az én nevem Sári Márton, és ma még nem borotválkoztam.

Friss topikok

Linkblog

2010.05.02. 22:37 S. M.

BarCamp Start-up konferencia, 2010, Budapest

Címkék: barcamp 2010

Tetszett, jó volt.

Neveztem erre a konferenciára/versenyre, nem lettem a döntőbe válogatva, de felajánlottak egy 90%-os részvételidíj-kedvezményt, amivel éltem. Az eredeti jegyár negyvenezer volt, tehát belterjes kis játék. Így aztán azon 4-5 személy egyike voltam a résztvevők hosszas listáján a prospektus végén, akiknek a neve mellé semmilyen nagy (sem kis) vállalat nem volt odaírva.

Szóval ez volt itten a magyar webes vállalkozói réteg krémje, állítólag.

Annyira azért nem lehetett harapni az értelmet, mint mondjuk egy nyelvészeti konfon. A jónő-faktor feltételezhetően átlag alatti volt, bár ebben inkább mégsem nyilatkoznék, mert a magyar szakos kánaán annak idején végzetesen eltorzította a mércémet.

És akkor a lényegre térve. Az egyes startup vállalkozásokat egy héttagú zsűri zsűrizte. Tetszett nekem ez hét nagymenő arc. Straub, Bojár, Jaksity. Most többet nem is mondok, inkább elkövetem azt a hibát, hogy kipublikálom ezt a posztot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pukkmukk.blog.hu/api/trackback/id/tr591969850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása