HTML

IT-hírek PM-tól

Itt IT-híreket és elemzéseket olvashatsz Pukkmukktól, azaz tőlem. Az én nevem Sári Márton, és ma még nem borotválkoztam.

Friss topikok

Linkblog

2010.01.17. 14:47 S. M.

Mire jó az iPhone?

 
 
 
 

Sokan kérdezgetnem engem is, mint más iPhone tulajdonosokat, hogy mégis mire jó ez a telefon? Nincs bekészített válaszom, mindig fárasztó elmagyarázni, meg példaalkalmazásokkal előhozakodni, s közben nem úgy tűnni, mintha egy vacak játékszert dédelgetnék.

Most összegyűjtöttem néhány konkrét esetet, amik az elmúlt időszakban történtek meg velem, semmi lódítás, semmi szépítés.

– Itthon a pianínó már régóta le volt hangolódva. Persze ilyenkor az ember szakembert hív, hogy felhangolja, de erre egy ideje egyszerűen nem szántuk rá magunkat. Hangolókulcsunk volt, de a hangoláshoz egy műszer is kell, ami mutatja, hogy a leütött hang mennyire tér el a kívánttól. A Cleartune alkalmazással a probléma megoldódott, a hangszert élmény volt felhangolni.

– Tegnap hazafele jövet az autóban magam elé tettem a telefont, elindítottam a SoundHound alkalmazást, feldúdoltam a Braveheart dallamát, a program rákeresett, és már indult is youtube-on a zene.

– Az elmúlt hónapokban valamelyik Barcelona-meccs sehol nem ment az általunk fogható csatornák között. Bementem a TVUPlayerben a sport kategóriába, a kisképernyőképek közé görgetve rögtön láttam, hol adják a meccset (kínai állami sportadó), és már néztem is.

 

– Egyszer vonattal Balatonfüredre kellett mennem, a vonat késő este érkezett meg, nekem meg fogalmam sem volt, merre kell menni. Elővettem a Mapset, betájoltam, melyik irányba induljak, s a megadott utat követve, a szinte vaksötét utcákon haladva negyed óra múlva a kapu előtt találtam magam.

 

A felsorolt esetekben semmi tragédia nem történt volna, ha éppenséggel nincs ilyen telefonom. De így ott megoldani azokat a helyzeteket, az egy életérzés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pukkmukk.blog.hu/api/trackback/id/tr581679431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása